Hilda

Några till roliga saker!

Publicerad 2008-09-07 21:41:16 i Allmänt

Min mamma hade skickat ett sms till min pappa.
Där stog följande:
Köp en alrökt picknickbög påvägen hem!
Inte lätt att se skillnad på o och ö, när displayen är så liten!
Och dessutom vore det väldigt trevligt med en picknickbög,
fast då kanske inte nödvändigtvis alrökt...

Efter att två gånger på samma dag fått höra att jag var så positiv och glad,
att man fick en riktig energikick av att prata med mej sa jag till min sambo:
"Jag är lite som en apelsin"
Och fick svaret:
"Ja, rund och sur"
Tänkte inte så långt...

Såg en film igår, Wedding Daze hette den. Det var en bra film, lagom rolig och lagom mysig.
Men det var en scen där jag höll på att skratta ihjäl mej, bokstavligen.
Jag skrattade och skrattade tills jag inte längre kunde andas och fick en hostattack som aldrig tog slut.
Det blir lite väl omständigt att berätta hela scenen här, men tänkte att du kunde kolla på filmen.
Det är en disskution om en ram, med en bild i. Låter spännande va?
Man kanske kan hitta bara den scenen på youtube... ska kolla!
Nej, de verkar tyvärr inte som de, så du måste hyra filmen för att se det.
Men det är det värt.

Hej så länge!

Nu dog internetet.. får se om jag lyckas spara...

Kommentarer

Postat av: Ove

Publicerad 2008-09-13 12:24:44

Picknickbögen är bra!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela