Hilda

Nu blir det förändring!

Publicerad 2009-08-07 18:35:21 i Allmänt

För att den här bloggen ska bli uppdaterad emellanåt så måste jag ta till drastiska åtgärder.
Jag har bestämt mej för att börja skriva lite om vad jag gör på dagarna/kvällarna.
Jag är absolut säker på att jag inte förgyller någons dag med sånt meningslöst fakta, men de är kul att skriva.

Igår övningskörde jag hemifrån till Gävle. Gick hur bra som helst, blev bara omkörd en gång =)
Fast det var väldigt läskigt att köra på den smala vägen..
Viktor är alltid upprörd över dom som verkar blunda och hoppas på det bästa när dom får möte efter den vägen,
och det slog mej igår att jag är nog en sån...
Jag blundar kanske i bokstavligen, fast jag vet egentligen inte.
Känns precis som att man ska få den mötande bilen i ansiktet.
Men körkortet närmar sig onekligen.
Gjorde bonniers häromdagen och fick 52 först och 58 sen.
Ganska bra lär jag tycka.

Tillbringade kvällen hos Rosanna, Johan och Edvin. Mysigt.
Vi åt på gamla hederliga Barcelona med Kimland, Sara och Linda.
Blev kvar till stängning. Var en så otroligt härlig sommarkväll.



Idag har vi varit på Brämmen. Första gången jag var där sen vi flyttade hit för snart två år sen.
Det är löjligt egentligen, vi har ju cykelavstånd dit.
Men det blir gärna att man bara går ner till vattnet här för det är så mycket enklare när man har hund.
Trodde faktiskt inte man fick ha hund med sej på Brämmen, men det var flera stycken där.
Nästa gång får hon följa med.

Saknar Viktor förresten. Trodde faktiskt inte jag skulle göra de =)
Men det är väldigt tomt här hemma.
Men nu har mer än halva veckan gått så snart är han hemma igen.
Hoppas dom har det bra. Utan toalett, dusch, telefon...
Jag är glad att jag inte är med.

Nu ska jag nog lägga mej på soffan och glo på lite tv.
Blev inte så utsövd inatt eftersom jag var upp och torkade spya flera gånger.
Okej, för mycket information kanske...
Stackars Nova är sjuk. Hon har kräkts flera gånger idag också.
Bland annat i Rosanna och Johans bil =/
Hoppas verkligen att det inte blev nån fläck!
Men hon verkar pigg annars, så det borde väl vara lugnt hoppas jag.
Bara lite sommarmagsjuka, vad nu de är.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela