Hilda

Långsandsörarna

Publicerad 2009-08-08 21:11:36 i Allmänt

Jag och Novis tog oss en promenad till örarna idag igen.
Där mötte vi Emmy, Martin, Elin m.fl.
Det måste vara en av dom mysigaste platserna i världen.
Kanske man inte ska berätta här förresten,
en av anledningarna att de är så härligt är ju att nästan ingen hittar dit...



Hon mår i alla fall bättre tror jag.
Orkade med långpromenaderna idag ganska bra.
Men jag vågar bara ge henne potatismos och ris i mini-portioner,
vilket inte direkt uppskattas.
Hon är absolut det värsta matvraket jag känner.
Och snart kommer vårat grillsällskap...
Har en aning om att det kommer bli ramaskri när hon inte får smaka.

Kommentarer

Postat av: Slemmy

Publicerad 2009-08-09 16:28:59

Fiiiiiin blogg :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela