Hilda

Myskväll

Publicerad 2009-08-12 09:33:48 i Allmänt

Igår kom Viktor äntligen hem.
Han har varit på en niodagars flugfiskeresa uppe i fjällen vid norska gränsen någonstans.
Där har han inte haft någon mottagning på mobilen, så det har känts som att han har varit borta i flera veckor!

Vi gjorde baguetter med salami och brie i ugnen som kvällsmat.
Det är verkligen så jäklans gott.
Men bagutterna blir alltid lite, lite hårda så idag har jag ont i hela gommen...
Det beror nog i och för sej inte bara på bagutterna, utan en kombination med chilinötter =)
(inte tillsammans, men under samma kväll)

Vi kollade på The Librarian - The curse of the Judas Chalice.
Första filmen, The Librarian - Quest for the spear, är en av Viktors favoritfilmer, men den har jag inte sett.
Den här filmen var i alla fall inte direkt något för mej.
En Indiana Jones kopia med automatvapen.
Fast enligt Viktor så är automatvapen i Indiana Jones också, men inte så som jag minns den =)
Jag minns den i och för sej tecknad också, och han trodde inte den fanns tecknad.
Skriv ett inlägg om du vet, så vi får veta vem av oss som hade rätt.
Sånt är viktigt =)

Idag ska jag kanske följa med Linnéa och hälsa på Mickan och hennes nya bebis Wilma.
Hoppas, hoppas! Skulle vara så roligt att träffa dom allihopa.
Har inte haft tid att köpa någon present.
Men dessa supersöta plagg har jag haft hemma ändå sen en annan bebis
hann växa ur dom innan jag lyckades träffa den.



Så dessa tar jag med så slipper dom ligga i min garderob och känna sej onödvändiga.
Här lär dej ju tyvärr inte bli nån bebis än på länge, för man måste ju vara två om ett sånt beslut.
Vi är bara en halv än så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela