Hilda

Tillbaka till jobbet

Publicerad 2009-08-15 08:31:50 i Allmänt

Igår jobbade jag första dagen efter semestern.
Det är verkligen jätteroligt att vara tillbaka.
Plockade upp höstnyheter hela dagen. Stickade tröjor, halsdukar och mössor.
I modeväg så tycker jag att hösten är absolut härligast. Allt är så mysigt.
Man ser sej själv i en oversizad stickad tröja och en stor mössa.
Tända ljus på bordet och en spännande film.
Tyvärr är ju stickade tröjor nästan jämt antingen för varma eller för kalla för att ha på sej.
Särskitl varmt blir det om man har på sej en stickad tröja inne med tända ljus på bordet.
Men man kan ju få drömma =)

I onsdags var jag och hälsade på Mickan i stugan, tillsammans med Linnéa och Jennie.
Vi åt grillad kyckling och supergod sallad, med oliver och fetaost.
Och så fick jag ju äntligen träffa lilla Wilma. Vilken sötnos!



Nu lär jag iväg till jobbet. Min viktigaste uppgift idag lär bli och spana efter snattare.
Inte kul! Vi skulle kunna lägga så mycket tid på annat om folk bara kunde lära sej vad som är mitt och ditt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela