Hilda

God Jul

Publicerad 2009-12-25 11:28:40 i Allmänt

Än är julen inte över, men julafton är.
Hade det supermysigt igår.
Var först en stund hos Viktors farmor med hans släkt,
och resten av dagen/kvällen tillbringade vi hos mina föräldrar.
Jag har en väldigt liten släkt och det blir en väldigt liten sammankomst på julen.
Mamma, pappa, mormor, Emmy, Viktor och jag. Senare kom även Emmys +1 =)
Är inte överdrivet förtjust i julmat eftersom jag inte äter så mycket av dessa grejjer,
men julskina och köttbullar kan man inte få för mycket av.
Kalle Anka och Anna Anka missades, men vad gör det.
Roligare kan man ha en afton.

Julklappar i massor.
Ångrar att jag inte knäppte ett kort på alla paket.
Man kunde inte tro att den yngsta av oss är 22,
för det känns som att det brukar köpas mest klappar till småttingar.
Men när det än så länge inte finns några småttingar bland oss så lär man ju slösa pengar på lite större barn istället.



Dessa underbara spel fick vi av Emmy, så nu vet ni vad jag och Viktor ska ha för oss idag!
Eller vi kommer väl kanske bara spela det vänstra för Viktor är nog inte så förtjust i det andra.
Fast när jag tänker efter...
Han fick vrist och handledsvikter igår och det måste bli riktigt bra träning att dansa med dom på.
Ska försöka sälja in den idéen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela