Hilda

Securitas

Publicerad 2009-11-11 13:20:17 i Allmänt

Har precis haft Securitas här för information om ett trygghetspaket.
Med inbrottslarm, övervakningskamera, rökdetektor m.m.
Jag var helt anti från början, men nu vet jag inte längre.
Tänk vilken trygghet att någon övervakar huset när man inte är hemma.
Inbrott är jag inte direkt orolig för,
men det går nog inte en dag utan att jag tänker på risken att det börjar brinna.
Inte så värst fasligt dyrt heller.
Så nu väntar jag på att Viktor ska komma hem med lite bra för och emot argument.
Man blir ju lixom lite väl för när man har en säljare här.
Jag glömde fråga hur det egentligen fungerar med kameravervakningen.
Vore lite läskigt om dom kan kolla på kameran när som helst.
Men det borde ju bara vara när larmet är aktiverat..?
Får man väl hoppas i alla fall.

Jag har dessutom skaffat en spärrtjänst av ett bolag som heter Securia, som ringde idag.
Gällar alla ens kort, som bankkort och körkort, mobil och nycklar.
Hela familjens grejjer för 685:- för 3 år och 3 månader.
Ett nummer för att spärra allt. Hoppas verkligen att det var ett bra val av mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela