Hilda

The human centipede

Publicerad 2009-11-29 11:14:07 i Allmänt

Hur sugen blir man inte på att se den är absolut sjuka filmen?



Handlar om en pensionerad kirurg som drömmer om att skapa en mänsklig tusenfoting genom att placera människor på knä bakom varandra och operera ihop dom från mun till anus.

Är man lite knäpp om man älskar psykiskt sjuka filmer?
Eller är det kanske bara så att man har ett så ospännande liv så man söker spänning på detta sätt?
Jag tror på det sista. Och jag har absolut inget emot mitt ospännande liv, tvärtom.
Undra hur jag ska få Viktor att se den med mej..?
Han är ju inte rikigt något fan av skräckisar.
Jag säger att jag tror att den handlar om krig, superhjältar och snabba bilar =)

Kommentarer

Postat av: slemmet

Publicerad 2009-11-29 11:57:22

vaaaaaaaaaaaa den vill jag också se,och martin när jag berättade om den! så vi är på om inte viktor vill :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela