Hilda

Tidig morgon och lite sömn

Publicerad 2009-11-25 09:22:43 i Allmänt

Ja, nu var det ju ett tag sen jag skrev igen.
Men jag tror ni har lärt er att jag inte skriver på typ fem dagar,
sen skriver jag massa inlägg på en gång.
Då måste jag ju lixom skriva ikapp.

Ska jobba min åttonde dag på raken idag.
Och sen i lördags har jag inte fått en hel natts sömn heller,
så lite trött börjar man bli.

I söndags var vi hos Johan och Rosanna och firade Johan 23-årsdag.
Så mycket godsaker på bordet att jag inte ens orkade smaka den sista tårtan.
Tack för allt gott och grattis igen, Johan.

Sen på natten blev Nova magsjuk igen,
så jag var väl vaken minst två timmar allt som allt.
Vi tror att hon blev dålig av grejjset som sitter runt brieosten.
Hon lyckades slänga i sej det under ett obevakat ögonblick.

På måndagkväll var det afterwork.
Vi gick till Helt Enkelt och åt och drack.
Tills dom stängde såklart.
Vi har så otroligt trevligt när vi är ute så man vill inte gärna gå hem.
Viktor hämtade mej vid tolv och jag kom i säng runt ett.
Upp igen vid sju och åter till jobbet.

Idag hade jag tänkt sova ut för jag börjar inte förren tolv.
Men jag kom som tur var på att sotargubben skulle komma vid sju,
så inte blev det någon sovmorgon inte.

Så nu sitter jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela