Hilda

Tjejmys

Publicerad 2009-11-17 10:29:16 i Allmänt

Igår var det dags för en tjejkväll igen.
Jag, Emmy, Rosanna, Paulina, Sara och Carro tog oss först en fika på, nu längre inte så, nya Wayne's.
Sen blev det bio. I kön lovade Sara Rosanna en hundring om hon sa, när hon bställde, att vi ville ha sex biljetter i hångelsofforna. Utan att tveka sa hon det, och vi höll på att dö av skratt. Mest jag och Sara.. eller egentligen mest Sara =) Riktigt omoget. Tror inte han bakom disken tyckte att det var riktigt lika kul.

Jag skulle betala min biljett sist och han erbjöd mej att köpa ett sånt där halva priset-biokort.
Jag sa att jag inte går så ofta på bio och då sa han att jag hade till 16 februari på mej att gå på en bio till för att ha tjänat in kortet. Vi har i och för sej ganska roligt, sa jag. Jo, jag märker det, var svaret jag fick.
Jag köpte kortet.

Vi såg Trubbel i paradiset. Den var riktigt rolig.
Det var vi sex, två tjejer till som också satt i hångelsoffa och tre killar som satt längre fram, sen inga fler.
Det är alltid lite extra mysigt att sitta på en nästan tom biograf tycker jag.



Tack för igår, hoppas det blir av snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela