Hilda

Dödstråkigt

Publicerad 2009-10-02 18:46:54 i Allmänt

Jag har alltid tänkt att jag ska ha två barn.
Men nu har jag tänkt om.
Det absolut tråkigaste jag vet är att vara ensam hemma.
Nu har jag varit ensam sen typ halv tio, och jag håller på att bryta ihop.
Haha, jag påminner om en hund märker jag.

Nu hör jag glassbilen! Undra om man ska gå ut och prata lite med glassgubben?
Fast jag är i och för sej inte speciellt sugen på glass, så det får vara.

Ja, i alla fall.
Ju fler barn ju mindre chans att behöva vara ensam hemma, någonsin igen.
Vilken vattentät plan. Eller hur?
Synd att jag inte kan sätta igång med förverkligandet på stört...
Jag är ju tyvärr fortfarande ensam hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela