Hilda

Nu har jag det!

Publicerad 2009-10-02 21:47:46 i Allmänt

Jag tycker inte att jag är sjuk när jag ligger still i soffan och trökar.
Men så fort jag börjar göra nått, som att diska eller sortera tvätten, så blir jag helt slut.
Jag blir helt svettig och anfådd. Måste helt enkelt gå och lägga mej igen.
Jag har det alltså precis som Viktor har det jämt, vecka ut och vecka in. Stackars honom!

I alla fall.
Jag har kommit på att jag behöver befinna mej rätt högt upp på min stressometer för att överhuvudtaget fungera.
Och hur löser man det när man inte orkar nånting?
Jo, man spelar helt enkelt onlinespel.
Det finns massor med spel som kallas för "tjejspel" där man till exempel jobbar i en klädaffär och ska hjälpa kunderna att prova kläder. Eller man ska baka pannkakor efter recept på tid.
Man blir så stressad så man nästan håller på att få ett nervöst sammanbrott.
Och det är just i den känslan jag mår som bäst.
Tack för gratis meningslösa onlinespel.
Vad skulle jag göra utan dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela