Hilda

Sjuk =(

Publicerad 2009-10-01 10:15:42 i Allmänt

Idag är jag hemma och är sjuk..
Trodde bara jag skulle vara hemma för en riktigt jobbig förkylning,
en sån förkylning som gör att allt man tar sej för att sju gånger jobbigare än vanligt.
Men jag lyckades skaffa mej en öroninflammation också.

Det är fjärde gången på bara tre-fyra måndader som jag får öroninflammation...
Känns konstigt att bli ett "öronbarn" vid 26.
Första gången fick jag örondroppar med pencillin i.
Det var riktigt otäckt att ta droppar i öronen.
Nu förstår jag varför Nova blir skogstokig när man tar fram hennes droppar.

Dom andra gångerna har jag bara ätit massa värktabletter,
och lyckats blivit av med den på det viset.
Tacka fan för värktabletter!
Förresten borde det inte heta värktabletter.. det låter ju som något man får värk av.
Det borde heta antivärktabletter.

Kommentarer

Postat av: Lärare

Publicerad 2009-10-01 12:19:12

va bra att du är sjuk!

Då har du tid att blogga massor!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela