Hilda

Tjejkväll!

Publicerad 2009-10-18 13:47:44 i Allmänt

Igår blev det tjejkväll hos Sara, med god mat och bastubad.
Eurodisco i mängder, och lite Macarena på de.
Vi hade verkligen jättekul, tack Sara!
Bilder blev det inga för min del för jag tappade min mobil i en vattenpöl när jag klev ur bilen =(
Men sörj inte, den fungerar nu igen.
Jag gissar på att det kommer läggas ut bilder på någon av dom andras bloggar, så ni får väl kolla mina länkar.
Vi kom fram till att vi ska ha någon sorts tjejaktivitet för oss en gång i månaden.
Första lördagen varje månad tror jag bestämt vi bestämde.

Kommentarer

Postat av: slemmy

Publicerad 2009-10-18 15:44:55

Är man bjuden DÅRÅ? :$

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela