Hilda

Fredagsmys

Publicerad 2009-09-05 16:36:27 i Allmänt

Jag trodde jag skulle vara ensam hemma hela kvällen och natten igår,
men lite ändrade planer gjorde att det blev en riktig kanonkväll.

Vid tio kom Andreas, Marie och Emma för att smaska tacos med oss.
Emma sov när dom kom och blev nerbäddad direkt.

Vi andra hade en riktig helkväll med tacos, chips, öl, glassdrinkar och mycket prat.
Tyvärr mest om fiske, men det var väl väntat.
Jag och Marie lyckades prata om lite annat också =)

Framåt fyratiden nångång blev det läggdags, kvällen gick superfort.
Två fruktansvärt irriterande flugor hade bestämt sej  för att göra livet surt för mej och Viktor,
eller i alla fall natten. Så vid halv tio fick jag nog och gick upp och fixade fram lite frukost.

Det blev inte så många timmars sömn,
och Viktor hade betongkepsen på sej som han så fyndigt uttryckte det när han vaknade,
så han ligger och drömmer sött nu.

Måste slita upp honom snart för vi har en hyrfilm som ska vara tillbaka innan sex.
Vi har hyrt Slumdog Millionaire, den var verkligen jättebra.
Mycket otäckt, men efteråt var man ändå bara lycklig.
Mycket väl värd att se.

Kommentarer

Postat av: Rosanna

Publicerad 2009-09-05 17:05:47

Jasså, det blev fredagsmyyys för er ändå. Vilken lycka! =) Händer resten av helgen då?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela