Hilda

Slarvpelle

Publicerad 2009-09-02 20:52:44 i Allmänt

Halvvägs in till stan imorse kom jag på att min mobil låg kvar hemma, ute på altanbordet.
Inte det smidigaste jag har gjort.
Det regnade och var jättefuktigt ute, men det var inte värt tre extra mil.
Och den låg visserligen under tak, men blåser det tillräckligt mycket så regnar det in under.
Hade gett upp hoppet.
Men väl hemma igen, nu på kvällskvisten, visade det sej att den fungerar hur bra som helst.
Verkligen skönt.
Jag har köpt till nån extra försäkring som säkert hade täckt ett sånt dumt misstag,
men det skulle ha varit drygt i alla fall.

Tio minuter kvar till Efterlystpremiären för hösten!!
Eller jag vet i och för sej inte om det är första avsnittet eller om jag bara har missat dom andra.
Det är i alla fall ett av mina bästa program, mest för att jag älskar Leif GW Person.
Han är så härlig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela