Hilda

Tillbaka

Publicerad 2010-04-06 15:27:11 i Allmänt

Nu är jag hemma igen.


Först var vi och hälsade på den här söta björnen.
Rosannas lillasysters nykläckta Wilma.


Dom här ursöta skorna hade hon fått =)

Sen gick vi till bilen och åka hem till Sara.




Där lekte Robin nöjt med hink och spade.
Men Edvin tyckte det var roligare att äta småsten.



Pretty much min dag hittills.
Väldigt "barnslig"...
Hahahaha.
Okej, inte kul.
Förresten, har jag ju hämtat bilen också efter kollen.
Det var några bromsgrejjer som behövde bytas,
så jag har bokat en tid.
Kommer svida lite i plånboken, men det kan det vara värt.
Viktor ringde precis och berättade att han får lön imorgon,
så det blev en väldigt trevlig tisdagsöverraskning.
Nu lär jag tvätta.
Men det lockar mer att sitta på altanen i detta underbara väder...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela