Hilda

Vilka dagar!

Publicerad 2010-04-25 19:20:25 i Allmänt

Vilka underbart soliga och varma dagar det har varit den här helgen.
Synd att jag har jobbat.
Igår kom jag hem vid sex och sa att jag inte tänkte resa mej från altanstolen förren solen hade gått ner.
Men Viktor gick in och hur kul var det att sitta där själv?

Idag fick jag vara ut lite mer.
Det hölls på att elda trädgårdsavfall för fulla muggar när jag kom,
så jag slog mej ner i en solstol.
Vi passade på att grilla korv över elden.
Hur mysigt var inte det?

Nu är det inte lika mysigt.
Viktor har åkt på bandy och jag vågar inte lämna elden mer än fem minuter åt gången.
Fryser om fötterna gör jag också plus att mitt badvatten är klart.
Hmm..
Det ryker mest nu i och för sej så nog skulle jag våga lämna det..?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela