Hilda

Härliga lördag!

Publicerad 2010-08-14 19:45:21 i Allmänt

Sommaren bestämde sej för att återkomma en stund och idag har inte varit något undantag.
Jättehärligt väder med sol och värme.
Jobbade till fem och gick sen för att hyra film.
Det blev Till vildingarnas land, Upp och Genvägen, eller Snarveien som det egentligen heter.



Två typ barnfilmer och en skräck/thriller.
Stannade och handlade grillgrejjer på vägen och tänkte att jag och Viktor kunde ha en riktig myskväll.
Men hans jet-skiåkande blev lite försenat så nu sitter jag här.
Puckad som jag var (eller är kanske) så drack jag en öl medans jag funderade på om jag skulle joina dom.
Hur dum får man bli?
Inget bilkörande efter man har druckit så klart,
och en och en halv mil tänker jag inte försöka ta mej på något annat vis.

Men jag har chips, melon och fler öl så nog klarar jag mej tills han kommer hem.
Dessutom gillar inte Viktor skräckisar så den kan jag tänka mej att kolla på själv,
men jag vill gärna att det ska bli mörkt först.
Det blir lixom ingen känsla annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela