Hilda

2010-12-26

Publicerad 2010-12-26 22:22:51 i Allmänt

Annandag jul.
En väldans hektisk dag på jobbet när rean både skulle fixas och säljas,
samtidigt dessutom.
Var ett riktigt oväder när jag skulle åka i morse.
Snö, blåst, oplogat och drivigt.
Men det gick bra såklart.

När jag åkte hem var det en tjej som blev arg för att jag inte stannade vid ett övergångsställe när hon skulle över.
Hon tänkte nog inte på att hon hade kritvit jacka med luvan på huvudet.
Alltså helt omöjligt för mej att se henne i tid mitt bland snöhögarna.
När jag väl såg henne var det för sent att bromsa.
Tur att det inte hände någon olycka iaf.

Nu är det dax för kvällskiss med Nova sen blir det nog sängen.
Hade ställt klockan på halv sex imorse och det värsta av allt var att jag vaknade innan den ringde.
Helt crazy, inte konsigt att jag är trött.




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela