Hilda

2010-12-27

Publicerad 2010-12-27 21:40:33 i Allmänt

En ny vecka.
Hade en trevlig men stressig dag på jobbet.
När jag kom hem nu på kvällskvisten hade Viktor diskat.
Det är verkligen inte varje dag inte.
Han hade också varit iväg och postat dom två filmerna vi hade hemma från lovefilm.se.
Det var verkligen önskat för jag har en plan för mina fyra lediga dagar denna vecka.
Har satt högsta prio på att få hem första skivan av One Tree hill, säsong sju.
Det är den enda säsongen vi inte har köpt.
Den släpptes i november men jag har hört så mycket negativt om den så det känns inte så roligt att lägga pengar på den.
Att hyra den blir perfekt för då kan jag se den gratis.
Nästan iaf, 25 kronor skivan blir det ungefär.
Och sen när den inte är lika het längre kan man köpa den billigt.
För har man samlat sex hela säsonger så är det ju bara att fortsätta.
Jag har satt högsta prio på första skivan av Pang i bygget, säsong ett också.
Kom och tänkta på härom dagen att jag verkligen tyckte den serien var helfestlig.
Så nyårsdagen och dagen efter den vet ni vad jag kommer att göra.
Om jag hinner få hem dom vill säga.


Och visar det sej att one tree hill inte är nå bra utan Lucas och Peyton så gör det inget.
Jag kan kolla på hela säsongen bara jag får se denna sötnöt ibland.

Han är så go så jag blir helt knäpp, Jackson Brundage.
Jag önskar mina kommande barn blir precis som honom.
Lite för mycket att önska va?
Men kanske inte ens får önska något sådant..?
Jaja, nu gjorde jag det iaf.

Imorgon börjar jag inte jobba förren halv ett.
Så då har jag tid att hälsa på några andra sötnötter.




Det såg så roligt ut när jag satt och bläddrade bland bilderna.
Dessa två kort är knäppta med någon sekunds mellanrum.
Kolla händerna deras. Dom gör precis lika.
Syns att dom är syskon =)
Dom ska få sina julklappar imorgon.
Inte för att jag tror att dom behöver några fler,
men dessa är inköpta i oktober.
Bäst att dom får dom snart.
Tror redan Edvin har växt ur sina...
För att det ska bli lite överraskning tänker jag inte skriva vad det är.
Finns ju risk/chans att Rosanna hinner läsa bloggen innan jag kommer dit.

Puss och gonatter!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela