Hilda

2010-12-31

Publicerad 2010-12-31 11:17:09 i Allmänt

Sista dagen detta år,
och vad passar bättre än en summering av det gångna året?
Jag har kanske världens sämsta minne,
så till min hjälp tar jag en lista.
Får se om det får mej att minnas något.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte Jet-ski, visserligen bara på knäna, men ändå =)
Har varit på massvis med kurser i Sthlm, t.ex. Clinique, Lancôme, Kanebo.
Epilerade benen =)
Sökte en stipendieresa till Hong Kong och vann!!
Men kanske inte säger vann i det sammanhanget, men ni förstår.
Säkert massa fler saker men det får räcka såhär.

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag bestämde mej inför förra nyåret att inte ha några löften.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Rosanna & Johan och Linnéa & Peter.
Det är dom jag kommer på nu.
Tänk om jag har glömt nån, vad hemskt..

Dog någon som stog dej nära?
Nej, tack och lov.

Vilka länder beökte du?
Inget annat än Sverige tyvärr.
Blir lätt så när man har tre djur.

Är det något du saknar 2010, som du vill ha 2011?
Nja.. lite mer pengar skulle inte skada.
Ett staket runt gården så Nova kan vara ute jämt om hon vill.
En plattare mage =)
Fungerande innebelysning i min bil.

Vilket datum från 2010 kommer du alltid minnas?
Jag skulle vilja säga datumet jag fick veta att jag skulle åka till Hongkong,
men jag vet inte vilket datum det är. November iaf.
Och såklart 14 september, Mollys födelsedag.

Vad är din största framgång 2010?
Måste vara jobbet på skönhetsavdelningen.
Trodde det skulle gå käpprätt åt skogen,
men det har gått fantastiskt bra.
Herrans vad jag har lärt mej grejjer.
Och såklart att jag har kvar mitt körkort =)

Största misstaget?
Jadu.. Antingen har jag svårt att erkänna mina misstag eller så är jag felfri =)
Det skulle ju kunna vara att jag beställde julklappar på conrad.se.
Har varken sett produkterna eller pengarna jag betalade.

Har du varit sjuk eller skadat dej?
Ja, jag har haft öroninflammation.
Och jag skadade mej hos doktorn när dom spolade öronen på mej,
utan att veta att det fanns en inflammation.
26 år, och grät en skvätt hos doktorn så sköterskan stog och höll mej i handen och tröstade mej.
Jag har alltid trott att jag har rätt hög smärttröskel, men kanske inte ändå.

Bästa köpet?
Helt klart det nyrustade sovrummet, om man nu kallar det för ett köp.
Annars dom två nya tv-apparaterna.

Vad spenderade du mest pengar på?
Lär nog säga elräkningar...

Gjorde någonting dej riktigt glad?
Vad är riktigt glad? Jag tycker nog att jag är riktigt glad mest hela tiden.


Var du gladare eller ledsnare i år jämför med tidigare år?
Både och, nog.
Jag har varit väldans glad i år,
men inte på samma stojjiga sätt som förut.
Det är nog något man växer ifrån,
men det är lite tråkigt.
Var längesen jag hade träningsvärk i magen efter ett skrattanfall.
Ska nog låta barnasinnet ta lite större plats.

Vad önskar du att du gjort mer?
Skrattat lär jag väl svara =)

Hur tillbringade du julen?
Först hos Viktors farmor,
sen hos mamma och pappa,
sist hos Emmy och Martin.

Blev du kär i år?
Jag förblev kär, kan man ju säga.

Hur många one night stands har du haft under året?

Ojoj, dom har jag tappat räkningen på för längesen =P

Favoritprogram på TV under 2010?
Desperate housewives, Grey's, Cougertown, The Middle.

Bästa boken du läst?
Måste nog säga Isfolket, som jag läste för andra gången.

Årets bästa film?
Borde kanske vara någon som kom ut under året..
Paranormal Activity ligger ganska bra till.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Ska man minnas de..?
Med största sannolikhet var vi här hemma med nära och kära och hade hur trevligt som helst.

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
Jag håller inte på med sånt.
Ser tillbaka och funderar på vad som hade krävts för att allt skulle bli bättre.
Det är inte min grej, så nej. (hihi, ett litet rim)

Vad fick dej att må bra?

Samma som alltid, mina nära och kära.
Inget kommer någonsin toppa det på denna fråga.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha, jag går inte omkring och är sugen på kändisar.
Och vad menas med sugen?
Men alla i ett förhållande har ju rätt att ha en lista med tre kändisar,
som man får ligga med helt ostraffat om man fick chansen.
Jag har nog bara en på min lista, Ryan Phillippe.

En värdefull läxa du lärt dej?

Tvätta inte en mörkrosa handduk med en vitmönstrad.
Lita aldrig på andra bilister.
Det blev två, men det är okej =)

Oj, det blev en lång lista det här.



Lova att ni klär på er ordentligt om ni ska vara ute något ikväll.
Alkohol håller inte en varm, man bara tror de.
GOTT NYTT ÅR!!!



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-31 11:54:44

Gott Nytt År själv gumman!!

Postat av: nadia

Publicerad 2010-12-31 12:06:29

Ååå, jag älskar The middle :)

Postat av: nadia

Publicerad 2010-12-31 12:07:14

Glömde... gott nytt år!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela