Hilda

Cliniqueutbildning

Publicerad 2010-02-21 10:43:25 i Allmänt

Denna vecka har jag varit iväg på min första kurs sen jag började på skönhetsavdelningen.
Det var Cliniques grundutbildning First Class.


Roligt att äntligen få lära mej något officiellt.
Allt annat jag har lärt mej har jag snappat upp mer eller mindre inofficiellt.
Läst på förpacknigar och tjuvlyssnat när mina arbetskamrater har kunder.
Även om kursen hade lite knepig uppläggning,
så lärde jag mej otroligt mycket.
Så nu planerar jag att ta mej tid att gå igenom allt  en gång till,
för att det verkligen ska sätta sej.
Dom har en utbildningssite som jag har tänkt kika på,
men hur jag än försöker får jag aldrig något lösenord skickat,
och då blir det lite svårt att komma in.

Kvällen efter jag hade kommit hem var det en Kanebo nyhetskurs.
Men jag blev sjuk den dagen och det enda jag minns från den kursen är att deras Sensaiprodukter innehåller det åtråvärda Koishimaru Silk.
Det är väl i och för sej mycket bättre än att inte minnas nått alls,
eftersom det är just det som gör deras produkter speciella.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela