Hilda

Dumt gjort..

Publicerad 2010-02-23 20:16:00 i Allmänt

Jag var lite avundsjuk på Viktors alla online spel,
så nu har jag råka skaffa mej en Farmville på Fejjan.
Eller hur man nu säger.
Viktor kommer hem och berättar att man måste passa sina plantor.
Dom blir gamla om man inte skördar dom i rätt tid.
Och det vet han fast han inte har nån Facebook,
för han har en Iphone,
och där finns Ifarm.
Vem har tid med det?
Många antar jag förresten.
Men jag sitter ju aldrig vid datorn.
Så ikväll får Viktor skörda mina jordgubbar,
för då kommer jag sova.
Så får vi helt enkelt se hur det går i framtiden.

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2010-02-26 17:31:28

Haha. Jag är tokseriös med min farm. Det gäller att ligga i topp. Blir jobbigt för mig nu när bebisen kommer. Hur ska jag hinna med skörden och alla djur =) Jag ska lägga till dig som farmgranne =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela