Hilda

En sak till...

Publicerad 2010-02-23 12:21:16 i Allmänt

... måste jag visa innan jag gör något tråkigt.



Jag har köpt den här, till mej själv..
Eller snarare till kommande barn.
I storlek 50/56 cl.
Jag frågade Viktor först om det var okej.
Så jag inte riskerade att ge honom en hjärtattack när jag kom hem med den.

Och nej, vi ska inte ha barn. Nu alltså.
Och ja, jag vet att det är lite insane att köpa bebiskläder när man inte ens planerar att skaffa barn.
Men jag kunde helt enkelt inte låta bli.
Den är så fruktansvärt söt.
Kan ju hoppas, för barnets skull, att det inte blir en kille =)

Kommentarer

Postat av: paulina

Publicerad 2010-02-24 11:58:25

hahaha, du är ju rolig du Hilda...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela