Hilda

Hålproblem

Publicerad 2010-02-02 11:06:38 i Allmänt

Jag försöker vara en ganska organiserad människa.
Så nu tänkte jag ta tag i den otroligt glädjedödande uppgiften att sätta in det senaste halvårets räkningar och annat skit i mina organiseringspärmar.
En gång när jag hade väldigt tråkigt började jag sortera alla papper och ge dom en varsin pärm.
Det finns en för räkningar, en för huspapper, en för telefoni, tv och allt annat köpt och en för arbets- och pensionspapper.

Men tror ni jag hittar min hålgörare?
Jag förstår inte vart jag har gjort av den.
Jag förstår ännu mindre hur man kan tappa bort något man inte använder.
Och hur kul är det att leta efter något som man egentligen inte vill hitta?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela