Hilda

Vår!!

Publicerad 2010-02-26 21:48:01 i Allmänt

Vilket härligt väder!
Man kan känna lukten av plusgrader =)
Det är så underbart att jag helst av allt skulle vilja sitta ute på altanen och mysa.
Kanske läsa en bok med ett glas vin i handen.

Men man är ju svensk, så nått måste man klaga på.
Det första är att det var så mycket dimma när jag körde hem,
att jag var tvungen att köra i typ 65km/h hela vägen hem.
Och det andra att det har rasat från taket igen,
så nu är vi nästan helt insnöade.

Men även fast jag är svensk, så är jag Hilda också.
Har en tendens att hitta positiva saker i det mesta.
Att köra i 65km/h gjorde mej inte ett dugg.
Hann med att lyssna på ännu mer musik.
Och att det har rasat från taket är nästan bara positivt.
Nu behöver vi inte längre tänka på att skotta där uppe.
I alla fall inte på framsidan.
Baksidan har av någon konstig anledning inte rasat...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela