Hilda

Jippi!!

Publicerad 2010-01-22 13:29:38 i Allmänt

Tre dagars ledigt!
Undra vad man ska hitta på?
Födelsedagskalas för pappa ikväll.
Och så vill jag hinna gå på både Snabba Cash och Avatar.
Ska nog gå att ordna!
Fast mitt biokort gäller ju bara mån-tors så egentligen är det dumt att gå en helg.
Hmm.. får se hur det blir.



Fick två Trisslotter av farmor i namnsdagspresent, men glömde dom på jobbet.
Ska nog åka förbi och hämta dom senare.
Man vill ju gärna veta om man är miljonär.
Eller bara om man är lite rikare än man var innan man skrapade.


Tyvärr inte min lott, men jag hoppas mina ser lika ut efter jag har skrapat dom =)

Kommentarer

Postat av: slemmy

Publicerad 2010-01-22 17:23:13

men hallå där! ser du inte att kontroll-rutan är skrapad??? :) jag hoppas inte din lott ser ut sådär haha puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela