Hilda

Nyårslöfte

Publicerad 2010-01-09 22:01:02 i Allmänt

Har tänkt mycket på det här med nyårlöfte.
Har inte riktigt kommit på något bra.
Man kan ju välja vad som helst.
Typ börja träna, äta mer grönsaker, sluta med godis...
men inget av det bryr jag mej helt ärligt om.
Så vad ska man ta..?

Och helt plötsligt, efter några öl (!?!) kom jag på det.
Jag ska bli mer social.
För är det något jag är riktigt dålig på så är det det.
Och jag kan tänka mej att ni inte tror det, men tänk efter.
Om ni frågar mej vad jag ska göra i helgen så svarar jag mer än gärna,
men frågar jag vad du ska göra?
Nej, med största sannolikhet inte.
Jag vet inte varför.. men jag tänker inte på det.
Kan det vara för att jag är lite egoistisk?
Nja.. det tror jag nog inte ändå.
Finns nog någon annan smart förklaring en psykolog skulle kunna berätta för mej.
Men nu är det så i alla fall.
Och det ska det bli ändring på.
Passar bra nu när jag ska iväg på en massa kurser med bara okända människor.
Så önska mej lycka till.
Nu börjar Paradise!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela