Hilda

Hej alla glada!

Publicerad 2010-07-14 11:36:37 i Allmänt

Tänkte att det var på tiden att skriva ett inlägg,
fast kom på nu att det vart lite drygt för mellanslagstangenten funkar inte riktigt.

Har verkligen haft en helt underbar semester.
Och vilket väder det har varit!
Kommer nog aldrig ha så underbart väder en hel semester igen.

Viktor vart tvungen att jobba våran sista vecka vilket är lite tråkigt.
Men måndagen och tisdagen har spenderats med Emmy som har varit ledig.
Brämmen, Harnäs och sönderbrända baksidelår.
Idag känner jag mej helt slut och har tillbringat nästan tre timmar framför datorn på altanen.
Borde verkligen ta tag i lite städning, för vem har orkat göra sånt sista tre veckorna?
Inte jag iallafall.         

(Fick precis ett psykbryt på mellanslaget och nu fungerar den igen.
Visserligen bara om man trycker på mitten, men det är en förbättring.
Det var ett litet sandkorn som hade ställt till det.)

Det är lite konstigt det där...
Vi har knappt varit hemma på hela semstern.
Det har inte varit några långturer, men dagarna har spenderats på andra håll.
Och ändå är det så in i bomben stökigt här hemma.
Verkligen på gränsen till äckligt.
Undra om vi har ett litet ondskefullt spöke som passar på att stöka ner när vi inte är hemma..?  

Inga bilder får ni för min kamera är trasig.
Mobilkameran blir det så dåliga bilder med så jag har inte ens orkat engagera mej och Viktors kamera vågar jag inte riktigt låna. (Nu lät det som att han är riktigt elak, men så är det inte. Jag skulle bara bli så ledsen om jag råkade ha sönder den, eller tappa den i vattnet...)
Några bilder har jag knäppt med den under dom otaliga timmarna jetski-åkning,
men dom får ni se nån annan gång.

Jaja, nu måste jag göra något annat.
Sova middag kanske..? =)
Hoppas ni alla har en underbar sommar, passa på att njuta!!   

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela