Hilda

Hemma igen

Publicerad 2010-03-14 19:58:51 i Allmänt

Min bil har dött. Tvärdog igår vid kvart i tre.
Från ena minuten till den andra.
Orkar inte förklara mer om det nu,
men vi får bara hålla tummarna att det inte blir en dyr historia.

Idag har vi varit på Stockholmsmässan.
Min första roadtripp sen jag fick körkort.
Jag körde hela vägen dit och hela vägen hem.
Det gick hur bra som helst.
Två minimisstag på vägen hem.
Först låg jag i fel fil och bytte i panik precis framför en stackars bil.
Sen låg jag i fel fil och råkade byta fil över heldraget.
Men ingen skada skedd och inga böter.
Det enda var väl att Viktor blev lite hispig =)
Det var faktiskt riktigt kul att köra,
och jag blev proffs på omkörningar.
Fast det är väl inte en regelrätt omkörning när det är tvåfiligt,
men ett bra sätt att träna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela