Hilda

Ledig

Publicerad 2010-03-02 16:06:48 i Allmänt

Idag är jag ledig.
Har än så länge varit en sån här trökig dag full med tvättning, städning och andra tröksaker.
Har också hunnit varit till doktorn och tagit reda på varför jag har så ont i öronen hela tiden.
Visade sej att jag har fått återkommande vaxproppar efter en öroninflammation jag hade i somras.
Äckligt va? Känns som att man är lite smutsig när man får en vaxpropp...
Men jag duschar ibland =)
Så nu ska jag använda Revaxör i några dagar och ska tillbaka för en spolning på fredag.
Låter jätteotäckt, men dom sa att det bara kittlas.
Så det ska jag väl överleva.

Viktor är ute och skottar tak.



Vi såg idag att reglarna under carport-taket började bukta lite.
Under taket står ena båten och det vore inte så kul om taket och snön landade på den om det skulle gå sönder.
Så nu är det snart gjort.
Som så många andra undrar Viktor nu varför han inte gjorde det innan det blev plusgrader.
Men så gör man, väntar till sista stund.

Han har börjat skottat bort den gigantiska högen på altanen också.
Såhär såg det ut häromdagen när vi kom hem.



Så nu har han börjat gjort en koja.
Som man nog inte ska gå in i pga rasrisken.

Kommentarer

Postat av: Rosanna

Publicerad 2010-03-02 17:33:30

Hahha, va duktig han är viktor... Ni har inte funderat på att katterna kanske går in i kojan när ni inte är där osså rasar den då??? En tankeställare bara. ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela