Hilda

Mycket att göra

Publicerad 2010-03-12 21:59:13 i Allmänt

Jag har verkligen mycket jag borde göra.
Städa lite, tvätta en maskin, packa en väska tills imorgon, fixa naglarna, göra ren kattlådan...
Det är nästan det värsta med vintern, kattlådan.
På sommaren behöver man kanske göra rent en gång i veckan max.
Nu är det varje dag.
Dom tycker visst att det blir för kallt om rumpan ute.

Och dessutom sitter jag här.
Och som grädde på moset funderar jag på att gå och lägga mej...
Är trött i själen. Alltså mer psykiskt än fysiskt.

Kanske ska göra tvärtom istället.
Jag går och lägger mej nu, så sätter jag klockan en timme tidigare imorgonbitti istället.
Är ju ganska härligt att gå upp på morgonen nu,
när det är riktigt ljust ute.

Kommentarer

Postat av: Sara Mälby

Publicerad 2010-03-13 09:10:17

Halloj! Vad bra att du förstod, kändes som att det blev aningens virrigt där. ;) Har tappat lusten lite grann att blogga. :( Men nu när solen kommit fram så börjar jag sakna det lite faktiskt! :)



Lämnade förresten ljusen hemma hos Rosanna igår.



Hoppas ni får det trevligt i helgen med alla planer! :)



Puss och Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela