Hilda

Onsdag

Publicerad 2010-03-10 20:40:07 i Allmänt

Har inte haft tid att skriva på länge.
Vi håller på att bygga om på jobbet så jag börjar tidigt och slutar sent.
Och på kvällarna är det så mycket jag måste se på tv =)

Om en halvtimme är det Grey's, och Efterlyst, som jag fortfarande inte har listat ut när reprisen går.

Händer mycket framöver också.
På lördag ska vi titta på Melodifestivalen med Carro och Danne på Interpool.
Det ska bli jättekul, men lite tråkigt att jag ska köra, och därför får hålla mej till alkoholfri öl.
Undra om dom har det förresten..? Hoppas!

På söndag ska vi till Stockholm med Emmy och Martin på den kombinerade Alltförsjön, Vildmarks- och flugfiskemässan.
Ska också bli kul. Särskilt om det är sånna där flera miljonerkronors-båtar med =)

Tisdag till torsdag ska jag också vara i Stockholm.
Då på Kanebo's grundkurs.
Det känns verkligen nödvändigt för det är ett lite omständigt märke med knepig uppbyggnad.
Men tyvärr måste jag ta någon slags tunnelbana dit jag ska och det innebär med största säkerhet att jag blir sen.
Det är inte min starka sida att ta mej fram i Stockholm.
Men jag har till slut lyckats alla tidigare gånger så det ska nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela