Hilda

Efterlyst

Publicerad 2010-05-12 21:47:59 i Allmänt

Jag bestämde mej efter en liten överläggning att välja Efterlyst som "kvällsnöje".
Första tio minuterna handlade om trippelmordet i Hörnösand.
En 21-åring har mördat sin två halvsyskon, 12 och 15 år gamla, och deras pappa.
Det är så fruktansvärt sjukt.
Mina tankar går till mamman.
Hon är den som finns kvar.
Som ska lyckas leva med detta, lägga det bakom sej.

Vad är det för fel på folk som dödar andra?
Förstår dom vad dom gör?
Ett liv kan aldrig ges tillbaka.
Den gärningen kan inte ångras.
Dom har bestämt att en annan människa aldrig mer ska få skratta eller gråta.
Man kan inte bestämma det åt någon annan.
Det borde vara omöjligt.
Mår riktigt dåligt när jag tänker på det.

Förstår inte alls varför jag titta på Efterlyst egentligen...
Fast en dag kanske man kan bidra.
Och GW är ju fortfarande lika underbar.
Idag har han bland annat lärt oss detta:

En kofot i huvudet medför inget positivt ur hälsosynpunkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela