Hilda

Inventering

Publicerad 2010-05-04 20:26:11 i Allmänt

Idag har vi haft den årliga inventeringen på jobbet.
Inbillar mej alltid innan att jag tycker att det är så jäklans jobbigt att inventera,
men det är inte det.
Det är inte direkt så jag tycker det är kul, men det går ju fort.
Så nu var den gjord iaf, håller tummarna för att det inte blir någon ominventering.
Eller varför det förresten, jag sa ju precis att jag inte tycker det är jobbigt =)

Igår kväll var vi till Nynäs och kollade på när Brön'a spelade sin första korpfotbollsmatch.
Laget består bland annat av Paulina och Sara MG.
Dom var jätteduktiga! 0-0 blev det mot ett lag som har varit med länge.

Direkt efter hade killarna match också, Baguetterna.
Gulligt va?
Brön'a och Baguetterna.
Osså har dom likadana kläder =)
Där gick det inte lika bra.

Nu blir det badkaret, sen Desperate.
Kan det vara så att det närmar sej en säsongsavslutning kanske?
Ska kolla...
Hittar inget förutom att det är i maj,
så det är inte så värst många avsnitt kvar.
Sen är man inte TV-slav på tisdagskvällarna längre.
Ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela