Hilda

Premiärtur

Publicerad 2010-05-13 12:21:37 i Allmänt

Viktor har precis åkt för att ta årets premiärtur med storbåten.
Så jättestor är den inte, men större än dom två andra.
Har inte förstått varför man ska ha tre båtar...

Jag är glad att jag slapp följa.
Vet inte varför, men är lite nojjig när det gäller små båtar på STORA hav.
Och är det något som ska gå fel så är det väl under första turen.
Fast motorn startade på första försöket,
det borde ju vara ett gott tecken.

Själv sitter jag och svullar chips i brist på annat att äta,
och undrar varför det ligger en gd från 14 februari bredvid mej.
Betyder det att man har varit väldigt dålig på att städa?

Nej, nu ska jag dra mej i kragen och invänta besök av Emmy.
Tänkte be henne köpa choklad på vägen hit,
för det är ett måste en gång i månaden,
och nu är det den gången i månaden.
Men kom på att det inte var så schysst,
med tanke på att hon inte äter sånt just nu.
Är ju nästan som att be en nykter alkoholist att köpa med sej en flarra wirre...

Kommentarer

Postat av: Sara Mälby

Publicerad 2010-05-14 21:45:37

Hej hopp fina Hilda! :)



Tidningen från den 14 februari är kanske eftersom Edvin var med i den? ;)



Hoppas att allt är fint med er!



Puss och Kram

Postat av: Hilda

Publicerad 2010-05-18 09:53:52

Smart!! Det var säkert därför =) Det låter mycket trevligare än att jag inte har städat sen dess, hihi!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela