Hilda

Scary!!

Publicerad 2010-05-18 09:47:04 i Allmänt

Loggade som vanligt in på Facebook.
Kollar födelsedagarna och ser att det står en liten notis om att det är min årsdag på måndag.
Funderar på vad det betyder och då slår det mej att det på måndag är min och Viktors åttonde årsdag,
och jag kan inte för mitt liv förstå hur Facebook vet det!!

Facebook vet inte ens vem jag har ett förhållande med eftersom Viktor inte har någon sida...
Lite otäckt, fast bra egentligen eftersom jag för tillfället hade glömt bort det.

Någon som har några bra tips på hur vi ska fira?
Vi har inte vad jag minns gjort något speciellt något år,
men det vore roligt.
Det är inte varje dag man har varit tillsammans med någon i åtta år!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela