Hilda

Ingen skrivarlust

Publicerad 2010-11-17 19:58:00 i Allmänt

Jag tror det kommer bli en paus härifrån ett tag.
Har lixom ingen lust alls att skriva.
Men jag tänkte först skriva en snabbis om dagarna som har varit.

JAG SKA ÅKA TILL HONG KONG!!!!!!!
Så, nu har jag fått det ur mej =)
Har blivit utvald att få åka dit på en kombinerad jobb/fritidsresa.
Det är bara sååå häftigt.
Tror inte jag kan sätta ord på det riktigt.

Johan har varit här i helgen och tapetserat sovrummet och idag var vi och köpte både ny tv och byrå dit.
Det är jättefint!!
Vill bara vara där hela tiden =)
Lägger ut bilder när blogglusten återinfinner sej.

Sen har vi haft rörmokare här två gånger eftersom varmvattnet knappt funkar,
och nu lutar det mot att vi inte bara skaffar en ny ackumulatortank
utan också en luft-vattenpump eller vad det heter.
Ska kika på lite offerter och se till att vi får låna upp,
Den här lösningen vore bättre på alla sätt.
För miljön - eftersom vi oftast struntar i pelletsen och kör el istället
Ekonomiskt - Blir dyrt att installera men det tjänar man in relativt fort
Känslomässigt - Jag behöver inte vara rädd för elden och Viktor behöver inte gräma sej över sotningen

Vi passade på att köpa en ny tv till vardagsrummet också när vi ändå höll på.
30 månader ränte och avgiftsfritt är ju verkligen bra tycker jag.
Och den vi hade har hängt med ett tag.
Var typ den första plasma-tv som kom.

Jaja, nu orkar jag inte skriva mer.
Ska mysa ner i soffan och kolla på Maria Montazami.
Puss så länge!

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2010-11-27 11:21:55

Hallå tjejen!! Jag har inte lyckats komma in på din blogg på ett tag nu då det stått att den är flyttad eller avslutad men JISSES! Hong Kong!! Hur häftigt är inte det?? Vilken lyx. När blir det?? Hoppas vi ses snart utanför Åhlens! :)

Kram kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-12 23:41:38

:(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela