Hilda

Kvällsmys

Publicerad 2010-11-04 22:43:13 i Allmänt

Nu har jag och Viktor haft vårat kvällsmys som jag beordrade,
för jag tycker knappt vi pratar med varann för tillfället.
Ni vet hur det kan bli.
Jag har min årliga höstdepression och han jobbar och fiskar tills han stupar.

Först blev det den simpla men underbart goda maträtten från min barndom, marinerat kött.
Kom på idag att jag inte riktigt vet varför vi kallar rätten för det,
för jag kan inte påstå att vi marinerar köttet.
Då ska man väl låta det ligga och dra i sej sörjan en stund?
Det gör man inte iaf, men den ska för alltid kallas marinerat kött,
det med basta.

Sen blev det ett varmt bubbelbad och efter det en halvkass komedi.
Love at first hiccup. Var väl som alla andra highschoolkomedier, fast lite sämre.
Boy meets girl, boy falls in love with girl, boy wants to do girl, boy is a virgin... blablabla
Men det var verkligen hysteriskt roligt när han skulle köpa kondomer.
Då fick jag allvarlig andnöd en stund pga skrattfnatt.
Så jag lovar, den är värd att se bara för det tillfället.

Nu ska jag göra natter.
Jobbar imorgon, får se om jag kommer ihåg hur man gör efter denna långledighet.
Imorgon kväll är det förresten äntligen bokat för Saw 3D!!
Psykot i mej längtar ihjäl sej.
Ska göra allt för att inte blunda nån gång, wish me luck!!

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-11-05 09:24:44

Enligt receptet ska köttet marineras i sörjan först en halvtimme. Jag testade det någon gång och kastade det sedan i en knallhet gjutjärnswok varefter jag fick tvätta hela köket efter explosionen.

Därför marinerar man efter stekningen



Puss :)

Postat av: Hilda

Publicerad 2010-11-05 09:42:10

Aha! Det var ett väldans dumt recept, tur att ditt är mycket bättre =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela