Hilda

Äntligen hemma

Publicerad 2010-10-16 17:22:17 i Allmänt

Nu sitter jag här efter sex dagar med 55 timmars jobb.
Känner mej inte helpigg direkt men har ändå lust att göra något ikväll.
Bio, alkohol, seriemaraton..?
Eller kanske något kombinerat med något annat =)

Vi hade det jättebra i Bollnäs iaf.
Jobba, äta och sova var vad vi gjorde,
men det var superkul nästan hela tiden.
Lite extra kul när vi köpte korv på Glada korven och bad om kvitto.


Får se om ekonomiavdelningen godkänner det =)

Ganska kul var det också sista dagen när jag var så fruktansvärt trött.
Jag tackade bankomaten för pengarna utan att egentligen tänka på det!

En läskig sak som hände var när jag provade en ny enzympeeling från Emma S.

Vet inte om det syns så bra på bilden, men jag var knallröd där jag hade haft på den.
Det såg ungefär ut som att jag hade en röd ansiktsmask.
Men det var som det skulle.
Blodcirkulationen hade satt igång och huden var jättefin dagen efter.

Ska färga håret idag eller imorgon.
Efter väldigt många om och men blev det en röd färg.
Om jag orkade skulle jag gå och knäppa ett kort på förpackningen så ni fick se,
men det gör jag inte.
Ni får se när det är gjort istället.

Nu ska jag och min kock Viktor äta färdigpizza tillagad i våran behändiga pizzaugn.
Snacka om lättlagat.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela