Hilda

Byta ut ackumulatortanken?

Publicerad 2010-10-19 10:03:34 i Allmänt

Nu har jag pratat med en rörmokare.
Det jag bad om var att någon skulle komma hit och lista ut vart felet sitter.
Men jag fick till svar att vi borde byta ut hela ackumulatortanken.
Jag vet inte om det kändes riktigt bra.
Tänk om felet inte sitter där?
Han sa att den var ganska gammal.
Den är tillverkad 2001... känns det gammalt?
Har svårt att tro att man ska behöva byta en sån sak vart tionde år.
Usch vad svårt det är när man själv är så dåligt insatt.
Jag sa att jag skulle överlägga med sambon och återkomma.
Så om någon som är kunnig inom detta område läser bloggen av någon konstig anledning kan du kanske ge oss lite feedback.
Jag ska surfa runt lite nu och se om jag blir nå klokare.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela