Hilda

Härligt väder

Publicerad 2010-10-23 12:38:04 i Allmänt

Igår när jag kom hem från jobbet var jag så fruktansvärt dödstrött.
Somnade på soffan vid nio och flyttade mej till sängen efter nån timme.
Tjugo i tio vaknade jag idag.
Har alltså sovit över tolv timmar, då kan man snacka om att vara trött.
Kände mej riktigt utvilad, men nu, efter tre timmar, känner jag mej nästan lika trött igen.
Hoppas det är tillfälligt.

Andreas kom hit strax efter att vi hade klivit upp och hjälpte till att flytta över ena båten från trailen till pallar,
där den gott kan ligga över vintern.
Sen la vi den andra båten på trailen, så nu är Viktor redo för höstfisket.
Man behöver visst en båt för varje intresse...
Sen åkte dom iväg för att fiska och jag fastnade framför min gamla stationära dator för att försöka på igång internetet.
Det gick inte alls som jag hade tänkt det så nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hit så jag kan få hjälp.
Dom skulle iofs bara kanske komma, men man kan ju hoppas =)

Annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på idag.
Är riktigt superhärligt väder.
Strålande sol och flera plusgrader.

Igår skulle jag, Viktor, Emmy och Martin gå på premiären av Paranormal Activity 2 på bio,
men den gick visst inte i Gävle. Knepigt.
Så det blev inte av.
Vi funderar på att åka till Uppsala någon kväll och kolla på den,
men jag tror inte det blir den här helgen.
Jag hoppas på att hitta på något annat med dom ikväll stället.

Just nu ska jag nog ta tag i lite diskning och tvättning en stund.
Tjing så länge!

Kommentarer

Postat av: Rosanna

Publicerad 2010-10-23 15:21:13

Japp, är lite krasslig på mornarna bara. Vilka helger är du ledig? =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela