Hilda

Plaza Emmy och Martin

Publicerad 2010-10-16 18:48:51 i Allmänt

Vet fortfarande inte rikitigt vad som händer ikväll,
men vi dra hem till Emmy och Martin!
Något lär ju hända =)
Vad vi än gör så blir det alkoholfritt för mej för jag kör.
Men vad gör väl det i trevligt sällskap.

Drygvicke ska promt kolla klart på Eureka innan vi åker det var därför jag hamna här igen.
Borde kanske betala någon räkning, men hur kul är det?
Från måndag ska vi köra stenhårt på veckopeng här i familjen.
Har förstått att man kan spara riktigt bra med pengar på det viset.
Dumt bara att jag har shoppat flera dagar i sträck nu för att jag vet att det inte blir så mycket shoppande sen.
Men jag har köpt nödvändiga saker.
Skor, lite vintrigare, vilket var något jag verkligen behövde.


Visserligen blev det två par, men det behövs.
Inte två lika alltså, men jag hittar ingen bild på dom andra.
Hårfärg, ytterligare en sak jag behövde.
Och julklappar till Edvin och Molly.
Det skulle jag ju köpa snart i vilket fall som helst,
så det var lika bra när jag hittade passande grejjer.
Förstår att ni kanske tycker att det är lite tidigt med julklappar,
men det blir så mycket att köpa samtidigt annars.

Nu har Viktor snörat mina skor för hundrade gången utan att få det rätt,
så det är bäst jag hjälper till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela