Hilda

Superstädaren

Publicerad 2010-10-10 20:35:29 i Allmänt

Detta har verkligen varit en dag i nödvändigheternas tecken.
Jag har tvättat hundra maskiner, klippt gräset, plockat undan en massa från gården inför vintern (=()
städat kylen, packat inför imorgon, bärt upp saker på vinden plus en massa annat.
Inte så roligt, men det känns väldans bra efteråt.

Ringde och bad mamma och pappa komma hit en sväng på kaffe för att jag skulle kunna sitta ner en stund,
för av någon anledning kunde jag inte sitta still.
Emmy kom också förbi ett tag för att hon tröttnade på radiostyrda bilar =)

Viktor har varit iväg på bandy och kommer snart hem med kebab, mums!
Var jättelängesen jag åt det.
Detta har verkligen varit en flottig helg... får ta och skärpa mej.
Har ju inte ens gått ner semesterkilona än.

Vet ni förresten hur svårt det är att packa för fyra nätter?
När man bara ska vara borta en natt är det jättemycket man kan hoppa över,
saker man utan problem kan klara sej utan.
Men när man ska vara borta flera nätter tycker man inte att man kan vara utan något.
Saker jag använder kanske en gång i veckan måste ju lixom med.
Som hårspray, balsamspray, kroppspeeling, pincett, rakhyvel m.m.
Som tur är (eller inte?) har jag en gigantisk resväska, så allt jag tror jag behöver kan följa med.
Lite drygt bara, blir ju så tungt.

Nu är det Parlamenet =)
Hörs om några dagar!

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2010-10-11 14:34:12

Du är duktig du! och jag är avundsjuk på att du har en tvättmaskin :)jag har ia varit ganska duktig idag och tvättat fönster, BOOORING! Anyway, ha det ska bra i bollnäs, pussar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela