Hilda

Fortfarande bildlös

Publicerad 2010-09-04 10:31:32 i Allmänt

Jag börjar tro att det är något fel när jag ska ladda upp bilder.
Okej, lixom att vi har dåligt internet,
men det här är ju löjligt.
Skulle ju till och med gå att ladda upp en bild om man bara hade ett sånt där gammalt modem man hade förr i tiden.
Ska luska vidare och se om det går att lösa.
Nu får ni ett skriftligt inlägg istället.

Resten av familjen har äntligen kommit hem,
så nu är vi fulltaliga igen.
Finns tyvärr någonting negativt med det också.
Eller inte att Nova har kommit hem, det är bara positivt.
Hon fick en långpromenad innan kaffet nu på morgonen,
det var längesen.
Men det finns en dum sak med att Viktor har kommit hem.
(Förlåt Viktor ;))

I flera månader har jag trott att det är jobbet som tar all min energi.
Jag har varit helt död på kvällarna,
har inte orkat gjort nånting och gått och lagt mej tidigt.
Men det är inte så har jag märkt.
Det är stöket här hemma.
Och om det är nått Viktor är bra på så är det att stöka.
Under den veckan han har varit borta,
har det varit skinade rent här hemma.
Och jag har haft så mycket energi.
En kväll efter jobbet sydde jag en gardin som jag köpte tyg till i våras,
men som bara har blivit liggande för att jag inte har orkat.
En annan kväll tvättade jag typ hundra tvättmaskiner.
Man får inte lägga in saker i Viktors garderob som han har använt en gång,
för då tycker han att dom rena kläderna där inne blir smutsiga.
Så ni kan ju tänka er berget med kläder som har legat i sovrummet sen flera månader tillbaka.
Nu finns inte det berget längre!!
Och en tredje kväll bakade jag en vinbärspaj,
och bjöd Emmy på.
Har aldrig orkar göra sånt på kvällarna förut.
Så nu måste det bli ändring här hemma.
Allt ska plockas undan på studs.
Önska oss lycka till =)

Ikväll blir det kräftskiva hos Carro och Danne som jag inte har träffat på hundra år.
Ska bli jättekul!
Innan det ska jag ta en sväng till systemet och inhandla lite dricka till ikväll.
Ska förbi Willys och hämta ett paket jag har fått också.
Tror det är antennkabeladaptern till vårat internet,
men jag tycker det är lite konsigt att dom skickar den med packet.
Det står i och för sej att paketet väger 1,7 kilo,
och det låter lite mycket, eller hur?
Så vi får se vad det är.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela