Hilda

Ledig helg och tidig morgon

Publicerad 2010-09-11 08:49:25 i Allmänt

Lördag idag och jag är ledig.
Tjugo i åtta gick jag upp för att hinna drick kaffe med Viktor innan han åkte till jobbet.
Nu funderar jag på att ta en stödvila innan jag går upp på allvar.
Finns chans att det blir spökjakt i natt,
och då borde jag se till att vara utvilad.
Vill så gärna åka till Borgvattnet,
men det är ju så långt dit.

Så jag får åka till närmare spökhus så länge.
Har hört talas om ett utanför Kilafors.

Det är inte ett organiserat spökhus som det i Borgvattnet,
det är bara ett övergivet dårhus.
Men det finns väl inget som säger att det behöver vara organiserat för att man ska träffa ett spöke,
snarare tvärtom!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela