Hilda

Testing...

Publicerad 2010-09-09 21:28:34 i Allmänt



Haha, jag lyckades lägga ut en bild!! Jippiiii!!!!
Sanna och jag på fest hemma hos Emma =)

Kan jag väl lika gärna prova lägga ut några fler!



Kolla in dubbelhakan!! Hihi =)



Kakmonstret, man kan få henne att göra precis som man vill med ett mariekex i handen.
Nova alltså =P



Ganska snygg bild va?
Dom tre sista bilderna är från årets sista (?) Häxön-eftermiddag.

En bild till, bara för den är så söt =)



Viktor och Edvin småmyser framför tv:n.

Det här gick ju kanon!
Tänk vad en antenn, en kabel och en adapter kan göra för ens internet.
Blir förhoppningsvis bättre uppdatering framöver,
men jag lovar ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela