Hilda

2011-04-01

Publicerad 2011-04-01 22:30:45 i Allmänt

Första april, och jag har inget bra aprilskämt.
Tror inte jag har blivit lurad heller faktiskt...
Något jag däremot har gjort är ett besök på Forex,
där jag beställde lite Hongkongdollar till resan.
Låter verkligen som "hittepåpengar".
Sen har vi varit hos mamma och pappa nu på kvällskvisten för att fira mamma som fyller år imorgon.
Blev ingen jättelång stund, för Viktor är så förkyld.
Men vi hann med tacos, tårta, paketöppning och lite andra tokigheter.









Mamma fick en whiskey och en cykelhjälm i present,
men vet inte om det blev så bra egentligen.
Hon kom på att hon var tvungen att köpa ny cykel och nya kläder så det skulle matcha med hjälmen.
Hahaha =)

Nu ska jag bara vänta på att katterna ska komma hem,
sen tror jag det blir sängen.
Ska jobba en stund imorgon.
Kanske är fånigt att jag alltid tar in dom på natten,
men jag tycker det känns tryggast att ha dom inne när det är lite kallt.
På sommrarna är dom ute dygnet runt,
då går det knappt att få in dom.



God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela