Hilda

2011-04-02

Publicerad 2011-04-02 17:48:13 i Allmänt

Om exakt sju dygn sitter jag på tåget mot Arlanda.
Kommer nog tjata om denna resa ganska mycket närmaste veckan,
men det får ni leva med helt enkelt!
Just nu är det åtta plus ute.
Kan inte bestämma mej för vad jag tycker är bäst, sol och kallt eller skitväder och varmt...
Just nu tror jag det lutar mot det sista alternativet eftersom vintern försvinner mycket fortare.

Insåg precis att jag verkligen inte hade något vettigt att skriva.
Viktor är sjuk så här blir det lugna gatan ikväll.
Inte för att jag måste ta det lugnt bara för att han är sjuk egentligen,
men han tog så bra hand om mej sist jag var sjuk så jag vill faktiskt ge tillbaka.
Försöker få honom att kolla på en väldans sorglig kärleksfilm med mej,
men det går inte så bra.


Blir nog den andra filmen vi har hemma istället.
Men det gör inget, för jag har bestämt den också =)



Nu ska jag allra först ta ett bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela